Je Adria konkurenčen letalski prevoznik?

Zanimalo me je, ali in koliko ljudje pri iskanju kart s pomočjo spletnih brskalnikov, v svoje iskanje vključujejo slovensko letalsko družbo Adrio. Adrie Airways se je namreč v preteklosti pogosto držal renome nekoliko dražje letalske družbe, z majhno floto.

Letalo na steziZagotovo je nekaj na tem, da je Slovenija v primerjavi z drugimi državami precej majhna, kar vpliva na njeno vlogo v letalskem prometu. V preteklosti je tako zvečine veljajo – če hočeš poceni karto, potem letiš iz bližnjih, večjih letališč kot so na primer Dunaj, Munchen, Trst ali Zagreb. In res je v glavah ljudi še precej močno zakoreninjeno prepričanje, da se Adria preprosto ne splača. Zato sem se odločila, da pregledam njihovo aktualno ponudbo. Bila se presenečena – v veliko primerih pokrivajo lete, za katere sploh nisem vedela, da so del njihove ponudbe. Prav tako imajo dnevne lete na določene evropske destinacije, za katere ponujajo tudi akcijske cene. Sicer se (še) ne morejo kosati s cenami nekaterih nizko-cenovnikov, ki prav tako pristajajo na Brniku oziroma Letališču Jožeta Pučnika, na primer z letalsko družbo Wizz Air. Vendarle pa Adria s svojo razmeroma skromno floto pokriva precej različnih evropskih držav ter z nekaterimi dnevnimi leti povezuje in zbližuje Evropski prostor.

Adria Airways zato je konkurenčen letalski prevoznik, ta naziv pa si bodo še utrdili, če bodo nadaljevali s sedanjo politiko – z oglaševanjem ugodnih cen letalskih vozovnic, kjer se gost ne počuti opeharjenega, ampak za svoj denar dobi, kar pričakuje. Tudi trendi v svetovnem letalskem prometu kažejo, da je prihodnost majhnih letalskih družb ravno to – pokrivanje bližnjih destinacij in ponudba ugodnih letalskih vozovnic. Adria bi se morala tudi v prihodnje truditi v to smer.


Objavljeno

v