Kako izgleda Twitter oglaševanje?

Twitter je eno izmed družbenih omrežij, ki jih oglaševalci s pridom lahko uporabijo v svojih oglaševalskih kampanjah. Pri tem se Twitter platforma zdi na prvi pogled precej podobna YouTube, LinkedIn, Facebook ali AdWords platformi, pri čemer je pravzaprav nekakšna mešanica med vsemi drugimi naštetimi. Za uspešno oglaševanje na Twitterju je pomembno več dejavnikov: kakšni so rezultati? Kako merljivi so? Kako natančno je mogoče ciljati ciljno skupino? ipd.

Kako poteka oglaševanje na Twitterju?

Twitter oglaševalcem dopušča ustvariti različne tipe oglaševanja. Ena možnost je, da se odločimo za Followers kampanjo. Namen take kampanje je povečati število sledilcev Twitter računa podjetja. Tako oglaševanje je prava odločitev takrat, ko želite izboljšati svojo spletno prepoznavnost in s svojimi tviti doseči večje število sledilcev.

Naslednja možnost je Website clicks or conversions – to je namenjeno generiranju klikov na spletno stran podjetja, vključuje pa tudi sledenje konverzijam (oddano povpraševanje, prijava na novice, prodaja, itd.).

twitter

Ena možnost je App installs or engagements, s katero se promovira spletne aplikacije (npr. Google Play).

Mogoče se je odločiti tudi za oglaševanje Leads on Twitter, s katero preko Twitterja zbirate »leade« (npr. naročnike na novice, ipd.).

Na Twitterju pa je mogoče ustvariti tudi Custom, ki pomeni kombinacijo vsega naštetega zgoraj.

Twitter omogoča dobro targetiranje

Twitter oglaševalcem dopušča odlične načine ciljanja oziroma določanja ciljne skupine. Tako so jim na voljo: klasično demografsko ciljanje (jezik, spol, lokacija, država), ciljanje glede na napravo (prenosnik, namizni računalnik, mobilne naprave, Android, iOS, itd.), ciljanje glede na sledilce ali točno določene Twitter profile (ki so določeni za vašo ciljno skupino), ciljanje glede na interese (splošne, bolj specifične) ali ciljanje z uporabo ključnih besed (frazno ujemanje). Več o tem, kako poteka Twitter oglaševanje, pa si oglejte na strani podjetja W3B.